Brukerstøtte HelsaMi er et tilbud for deg som bruker HelsaMi. Du kan kontakte Brukerstøtte for å få hjelp med spørsmål om HelsaMi.
Hva kan jeg kontakte brukerstøtte om?
Vi kan svare deg på spørsmål om bruken av HelsaMi eller hvordan du finner informasjonen du trenger.
For spørsmål om egen helse, kontakt din behandler.
Noen eksempler på hva du kan kontakte brukerstøtte om:
Hva kan brukerstøtte ikke hjelpe meg med?
Brukerstøtte HelsaMi kan ikke hjelpe deg med medisinske spørsmål. Dette må du kontakte din behandler for å få svar på.
Eksempler på spørsmål du må rette til din behander:
Hvordan kan jeg kontakte brukerstøtte?
Du kan ringe oss på telefonen 72883797.
Våre åpningstider er mellom 08.00-15.00 alle ordinære hverdager.
Jeg har et forbedringsforslag
Inne i HelsaMi-appen har vi et alternativ under “Ny melding”. Her kan du sende oss forslag til forbedringer av HelsaMi.
Lurer du på noe mer om HelsaMi?