Påloggingsproblemer løst

Pålogging til HelsaMi-appen fungerer igjen fra søndag formiddag etter at brukere opplevde problemer i helga.

Publisert 19.03.2023
Sist oppdatert 12.04.2023
Logo

Lørdag varslet brukere av HelsaMi om utfordringer med innlogging. Feilen ble rettet søndag formiddag. 

Årsaken var problemer med et sikkerhetssertifikat, og vi beklager ulempene. Saken ble løst i samarbeid mellom Hemit, BuyPass (som utsteder sikkerhetssertifikater) og Helseplattformen.​

HelsaMi har brukerstøtte

Hvis du fortsatt har problemer med å bruke HelsaMi, kan du kontakte brukerstøtte på telefon 72 88 37 97 hverdager mellom kl 9 og 15. Vi vil gjerne få beskjed, og vi hjelper deg gjerne!

HelsaMi har nå over 100.000 brukere. Tjenesten er fortsatt i en tidlig fase, og vil få mer innhold etter hvert som flere behandlere tar den i bruk.  Her ​kan du lese mer om HelsaMi.​​