Påloggingsproblemer løst
Pålogging til HelsaMi-appen fungerer igjen fra søndag formiddag etter at brukere opplevde problemer i helga.
Lørdag varslet brukere av HelsaMi om utfordringer med innlogging. Feilen ble rettet søndag formiddag.
Årsaken var problemer med et sikkerhetssertifikat, og vi beklager ulempene. Saken ble løst i samarbeid mellom Hemit, BuyPass (som utsteder sikkerhetssertifikater) og Helseplattformen.
HelsaMi har brukerstøtte
Hvis du fortsatt har problemer med å bruke HelsaMi, kan du kontakte brukerstøtte på telefon 72 88 37 97 hverdager mellom kl 9 og 15. Vi vil gjerne få beskjed, og vi hjelper deg gjerne!
HelsaMi har nå over 100.000 brukere. Tjenesten er fortsatt i en tidlig fase, og vil få mer innhold etter hvert som flere behandlere tar den i bruk. Her kan du lese mer om HelsaMi.